torsdag 18 juni 2009

Myggstift, öl, whisky, kläder & sovsäck








Här ovan ser du bild på var vi (jag och min käre kamrat Per) ska, vad vi ska fiska och var vi ska bo.

Så där ja... äntligen är det på G.

Hela köket hemma är fullt med packning. Jag dricker ett gott ekologiskt rosé samtidigt som jag packar och funderar över vad jag skall och bör ha med mig på kommande veckans bonanza uppe i härliga Härjedalen/Jämtland.

För att göra saken kort så är det myggstift, fiskeprylar (i mängder), whisky, öl, kläder och sovsäck. Givetvis är det mer saker och där bland en hel del I-lands måsten. Men men ....

Räkna med en ytterst fet uppdatering om en och en halv vecka.

Lets get ready to rumble ... Tännäs here we come!

http://www.nettanskog.nu/

1 kommentar:

  1. Verkar ju härligt grabbar. Förväntar mig en redan rapport med både bilder och rolig text med anekdoter som även rör musiken ni spisat, för du har väl med dig vinylspelaren?

    SvaraRadera